304445 การตลาดป่าไม้ Forest Marketing
บทบาทของการตลาดต่อการพัฒนาป่าไม้ หลักการตลาดและการวิเคราะห์ปัญหาทางด้านการตลาด ไม้และของป่า อุตสาหกรรมป่าไม้ อุปสงค์และอุปทานของผลิตผลและผลิตภัณฑ์ป่าไม้กลยุทธ์ส่วนผสมการตลาดป่าไม้ การวิจัยการตลาดสินค้าป่าไม้ การควบคุม และการประเมินการเปลี่ยนแปลงทางด้านการตลาด
(Role of marketing in forest development, principles of marketings, analyzing marketing problem, wood and non-wood forest products, forest industries; demand and supply for forest produces, marketing mix strategy of forest produces, forest marketing researches, control and evaluation of marketing performance.)
(304445 มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์)
No comments:
Post a Comment