Wednesday, November 18, 2009

การตลาดป่าไม้

304445     การตลาดป่าไม้     Forest Marketing

บทบาทของการตลาดต่อการพัฒนาป่าไม้ หลักการตลาดและการวิเคราะห์ปัญหาทางด้านการตลาด ไม้และของป่า อุตสาหกรรมป่าไม้ อุปสงค์และอุปทานของผลิตผลและผลิตภัณฑ์ป่าไม้กลยุทธ์ส่วนผสมการตลาดป่าไม้ การวิจัยการตลาดสินค้าป่าไม้ การควบคุม และการประเมินการเปลี่ยนแปลงทางด้านการตลาด

(Role of marketing in forest development, principles of marketings, analyzing marketing problem, wood and non-wood forest products, forest industries; demand and supply for forest produces, marketing mix strategy of forest produces, forest marketing researches, control and evaluation of marketing performance.)

(304445 มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์)

No comments:

Post a Comment