Monday, November 2, 2009

การจัดการการตลาดระหว่างประเทศ

762312     การจัดการการตลาดระหว่างประเทศ     International Marketing Management

การวิเคราะห์สภาพแวดล้อมการตลาดระหว่างประเทศ ลักษณะที่แตกต่างและแนวโน้มในตลาดต่างประเทศ กลยุทธ์ การวางแผนและการควบคุมทางการตลาดระหว่างประเทศ ผลกระทบที่เกิดจากความแตกต่างของสังคม วัฒนธรรม เศรษฐกิจและการเมือง ปัญหาและอุปสรรคในการตลาดระหว่างประเทศ

(Analysis of international marketing environments. Distinctive characteristics and trends of foreign markets. International marketing strategies, plan, and control as well as effects from different societies, cultures, economics, and politics. Problem and threat in foreign market.)

(762312 มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์)

No comments:

Post a Comment