Wednesday, January 6, 2010

Guerilla Marketingu(LUI) Lucian Mindruta

Omul care a scris ASTA a “patit” ASTA.

N-as putea crede intr-o mie de ani ca acesta este epilogul acestei povesti. Sint convinsa ca urmeaza ca domnul Mindruta, dupa ce s-a expus cu buna stiinta pe postul national cerindu-si iertare nevestei intr-o “problema” care nu interesa pe nimeni, va aparea sa ne explice adevaratul motiv al acestei povesti: as intui ca e vorba de o campanie menita sa atraga atentia unui public foarte numeros interesat de birfe si cancanuri, care sa fie sensibilizat pentru stringerea de fonduri pentru copiii bolnavi, de pilda. E un instrument de marketing inedit, dar foarte bine gindit si care cu siguranta va avea feedback-ul scontat.

Domnule Lucian Mindruta, ati generat interes prin valurile desigur, magistral create. Asteptam sa vedem ce faceti cu el, cu interesul adica.

[Via http://cuvintre.wordpress.com]

No comments:

Post a Comment